Friday, May 8, 2009

marah! marah! marah!

diz semester aku betul2 bengang dgn staff kolej m**** neh..diiktiraf konon.tp service macam pa g..dah arr tue tak cukup g, menyusahkan student lak. they ask all of d student yg abis paper lambat pindah kat blok 1 g..tak ka 1 hal plak nak kena kemas barang2 n angkut p blok lain..ingat barang2 kami neh sket ka huh????bkn lama mna pun nak kna duduk blok sebelah..just 2 hari ja..hishh..perasaan marah aku semakin membara bila bilik baru yg aku dpt neh dah da orang.supposed to b bilik tu boleh memuatkan 4 org. tapi pi ja bilik tu dah ada 3 orang kat dlm bilik tu..memang bengang gila..mcm mana la staff m**** bahagi2 bilik.staff2 cuma taw nak balik awal ja..kerja tak seberapa, pikir nak balik ja lebey..kerja pun buat halai balai..argh!!!!kalo ikutkan ati mmg nak sound ja mak cik kat kaunter yg urus bilik2 kat kolej neh..lambat+lembab!tapi sbb pikir hormat punya pasai x jadi nak kata pa2..tika sabar2..so to sesapa yg going to work with the government, plz la..aku merayu sesgt tlg la pulihkan balik nama government yg sememangnya terkenal dgn "lembab"..hurm..pa aku da merepek neh~

9 comments:

  1. sokong tikah rashidan
    hope that college will improve their services, more efficient and faster
    remember: budi bahasa budaya kita

    ReplyDelete
  2. yeah..budi bahasa budaya kita..dats y x jadi nk maki2..tp dimana "budi bahasa" staff2 tu?dimana kredibiliti n sikap profesional mereka?

    ReplyDelete
  3. aik ada lecture ethics ka kt sini?
    hoho relax je tikah..
    diorg tu mmg suka menyusahkn student..

    ReplyDelete
  4. aah..tu arr Prof Farhan..weh, mna x bengang..aku nk kne angkut barang2 aku 2,3x..nek lif x pa gak..neh x..dah arr kna gna cara manual..tangga..

    ReplyDelete
  5. mcm kenai je college 2..hahahaha
    sokong2...

    ReplyDelete
  6. mne yana x knl....college "ksygn" kt 2...

    ReplyDelete
  7. hahahaha..2 la psl..college "kesygn"?????

    ReplyDelete
  8. ya la..college ksygn yana kan...xkan x tau..

    ReplyDelete