Tuesday, July 31, 2012

New style?

Baru-baru ni tetiba lak terasa bosan dgn style diri sendiri. Terasa seperti nak tukar style. So, aku pun apa lagi. Meng'usha' la websites dlm tenet. Kebanyakannya memang aku tak berkenan sebab aku ni memang la super duper cerewet. But suddenly aku 'dipaku' pada satu website ni which is ThePopLook

Baju-baju yg dijual dlm website ni mostly jenis vintage punya style. Aku ni bukan la penggemar vintage dress sgt. Personally said aku rasa style vintage ni xcantik la sebab macam design lama. Tapi entah la macam mana boleh pulak aku terberkenan kat dress ni...ngee!! i loike!


Fikir punya fikir. Tanya orang tu tanya orang ni, last2 aku decide untuk beli baju ni. Tapi bila dah beli baju ni, tak kan la nak belasah pakai macam tu ja kan sebab baju ni sleeveless..Tsk...tsk..memang tak sesuaaaiii la sgt. So, decided la utk pakai sekali dgn cardigan. 

And now I'm looking for a YELLOW cardigan...adus! Maha susah la nak mencari cardigan warna kuning. Ada yg berkenan, bapak mahal la pulak


Haaaiiisshh....cardigan simple macam ni pun RM 200++? Terpaksa la mengagahkan diri utk pi meredah shopping complex mencari cardigan yg ala-ala macam ni warna & design dia...



1 comment:

  1. me too!!
    ahaha..kami dah ada 1 poppy punya baju..
    kami rasa kalau ampa jumpak kami mesti tak sangka nanti..ahahah..
    new style kate..

    ReplyDelete