Saturday, June 25, 2011

Today i don't feel like doing anything

Monday to Friday, aku menjadi pekerja yang sangat berdedikasi. Tapi bila masuk ja hari Sabtu, aku akan jadi manusia yang paling malas. Saturday is the day that i've been waiting for. Bahagia ja bila masuk hari Sabtu. Hari tu la aku rasa seperti maw bermalas-malasan duduk depan TV, sambey makan makanan yang best2. Alangkah bahagianya hari Sabtu bagi org yang bekerja. 


 Golek-golek atas katil sambil berfacebooking and blogging. Wah! bahagianya hidup kalau macam tu.. Kalau dulu sebelum berkerja, hari Sabtu la hari yang paling ditunggu-tunggu sebab hari tu la hari nak keluar ronda-ronda, tgk wayang, shopping. Huh! Tapi sekarang bila dah masuk alam keja ni, semua tu dah xbest dah. Ya la..bukannya senang nak cuti. Asyik kena perah otak keja n keja ja...Hari Sabtu n Ahad la hari untuk nak rehatkan diri n manjakan diri. Mintak maaf la to all my friends yg selalu ajak aku hangout weekend. Susah utk aku kata "OK!" utk setiap pelawaan tu unless kalo aku betul2 rajin. AMPUN sangat2. 




p/s: Malam ni plan nak layan movie kat umah jek! :)

No comments:

Post a Comment