Sunday, June 27, 2010

Ya Allah tabahkan hatiku...


Arini  sudah masuk hari ke-2 maktok dalam ICU.. semalam maktok tetiba sesak nafas.. disebabkn tu maktok dihantar terus ke ICU…

Ptg around kul 3 lbey…maktok terkena serangan jantung…Ya Allah..satu per satu ujian kau berikan kpdanya..since heart attack tue, maktok trus pengsan and x sedar2 sampai la hari ni..However maktok berada dalam jagaan rapi doktor2 Hospital Pantai..

Hati ni sedikit tenang bila abah n adik2 call bg tahu yg maktok dlm keadaan trkawal..

Tapi ptg td, aku dapat berita dari Ariff yg drh maktok xcukup..n maktok memerlukan darah jenis A.. aku rasa sdikit trkilan sbb da kat Sarawak ni and xda pa2 yg mmpu aku tlg buat msa skrg kecuali berdoa padaNya.

Sekali lagi dpt berita msa time Magrib td. My aunt dah call my parents suruh blk Penang as soon as possible coz keadaan maktok makin teruk…Masa 2 Tuhan ja la yg tahu perasaan ni..rasa sedih & risau yg teramat2..mancurah2 air mata ni keluar…Aku riso kalo aku xsempat nk jumpak maktok…xsmpat nk peluk n cium pipiya..=(

Hanya bacaan Yassin dan doa pada Allah mampu aku lakukan…….

No comments:

Post a Comment