Sunday, June 6, 2010

Renungan bersama

Terkejut, tekelu, tergamam..tue la reaksi aku once I see a photo of my lil sis friends…Childrens nowadays…hurm…xtahu nk ckp cmne..masa aku sebaya diorg dulu, aku still lagi budak2 hingusan, budak comot..diorg sekarang..pergh! bukan main hebat, kalah Angelina Jolie! Kalo kata terserempak diorg dikalangan non-Muslim, aku kompem x tahu nak bezakan diorg dgn non-Muslim yg lain.

Bukan niat aku nak menunjuk bagus kat sni..tapi juz utk renungan bersama dan juga peringatan utk diriku yg hina neh..Seperti apa yg dah dikatakan oleh Allah 


ÎŽóÇyèø9$#ur ÇÊÈ   ¨bÎ) z`»|¡SM}$# Å"s9 AŽô£äz ÇËÈ   žwÎ) tûïÏ%©!$# (#qãZtB#uä (#qè=ÏJtãur ÏM»ysÎ=»¢Á9$# (#öq|¹#uqs?ur Èd,ysø9$$Î/ (#öq|¹#uqs?ur ÎŽö9¢Á9$$Î/ ÇÌÈ  

Demi Masa! Sesungguhnya manusia itu Dalam kerugian. Kecuali orang-orang Yang beriman dan beramal soleh, dan mereka pula berpesan-pesan dengan kebenaran serta berpesan-pesan dengan sabar.


Renung-renungkan dan selamat beramal~

No comments:

Post a Comment