Thursday, May 13, 2010

Menyusahkan idup ja



Bukan semua org di dalam dunia ini mempunyai hati yg sma dengan kita. Ada sesetengah org di luar ja nmpak baik..tp di dlm..hurm...hnya Tuhan sja yg taw...

Aku menulis ni bkn nk mnceritakan pngalaman idup aku, tapi pnglmn idup org laen yg aku jadikan pngajaran dlm idup ni...

Adakalanya kita dah put many effort on sumthing...tapi disebalik kesungguhan & kejayaan yg kita kecapi, ada org lain yg akan iri hati n cuba sedaya upaya utk menarik kita jatuh ke bawah. Bagi syaitan yg bertopengkan manusia neh, dia lg suka kalo kita jtuh sehingga tersungkur. Adalah lagi teruk keadaanya kalo syaitan yg bertopengkan manusia neh, nmpk sj cantik n baek dari segi luaran..tapi pada hakikat sebanarnya busuk dari segi dlaman.

Bukan la niat aku nak mmburukkan manusia camneh, tapi plz la....aku merayu sgt2..tolongla jgn mencemarkan imej org2 baek dgn sifat&prgai busuk yg kau ada 2..hurmm...dah la.mls aku nk mention spa orgnya..Aku bukan nk memburukkan sesapa..tapi nak mengingatkan diri sendiri dan org laen agar jgn la ada prgai cmneh..kalo da tue mmg u r really sucks!!

Pesanan aku, baek g mampus la kalo idup sekadar nk menganiaya n menyusahkan org laen


No comments:

Post a Comment