Tuesday, April 27, 2010

dugaan di pagi hari


Bengang tul la aku dgn sorank hamba Allah nie...xphm tul aku...is it a prank or wut??call aku pg2 dgn mood yg epy, ttba brtukar marah2 salahkan aku tu la neh la...aku yg termamai2 lg neh lagi la jadi mamai dgn hamba Allah sorank neh...dia paksa lak aku ckp kt luar blk..aku dgn muka yg sememeh bru bgun tdo neh pun kuar la..tp sorry la brader. i dah brtukar jadi hulk pink dgn muka yg x mndi lagi dah time 2..hahahaha (buruk yg amat!)..ya la..spo x mrh eh kalo bru bgun tdo kno mrh2??bg tau sat kat aku spa??bila aku mrah dia glakkan aku..ceit bdk neh! Maen2 tul..lg marah aku bla da kucing duk nak brmnja2 dgn aku..dah x ckup kne mrh DAN tgh mrh, dikejar kucing lak 2...pa la naseb...haaaiiisshh!! Tapi pa pun thnx la sbb tlg kejutkan bgun tdo..*wink*wink*


No comments:

Post a Comment