Friday, February 5, 2010

G.E.R.A.M


"Aku fikir kau tak searus
Lebih baik ku beralih
Biar kan diriku terus bersendiri"
-Akim,Bengang-

Aduhai..tensen, bengang suma ada..ngeh2..diz song keep playing in my mind everytime aku bengang.i dun like to have diz feeling..bila manusia neh dah mula ada perasaan neh, syaitan akn mula mengambil peranan..manusia akan bertindak diluar kawalan n diluar batas pemikiran yg waras..

Dikala neh teringat pesan my auntie.."Kalau org melakukan sesuatu kejahatan kt kita, jgn ssekali kt blas perbuatan org tu dgn kejahatan.bls la dgn kebaikan...kalau kita uat jgk, darjat kita sma saja mcm org jahat tue..srendah2 tapak kaki(hahha..neh aku ja yg tambah ska2)"

Kalo ikutkan ati, nk ja sound balik. Suka2 ati ja uat org mcm2 like everyone dun have feeling. Adakah dia sorank ja yg da hati??dia sorank ja yg ada perasaan...WTF + MF!!(huh, i'm really mad at this person right now). Tapi disebabkan everytime aku marah aku teringat pesan auntie aku neh la, aku still mampu terus bersabar..Like Paan always said to me " Ayg kena trus sabar, sabar n bersabar"...hurm...(p/s: tapi persolannya until when i need to stay calm n keep myself emotionless??)

To myself:
"Take a breath, take a deep, calm yourself...That is what a rational person will do in tense"

No comments:

Post a Comment