Saturday, January 9, 2010

a week with cousins

It has been long time we dun gather together like this...even raya pun bukan sng nk kumpul mcm neh...kalo diikutkan pun mmg x semua yg ada.anak2 pakchaq rashidi, anak2 mami n sarah...

Kali neh aku balik penang pun coz maktok need to have an operation...Pagi tue sbaik saja aku sampai Kedah, abah datang jemput...

Abah: Kak long, abah nak mintak kak long blik Penang pagi neh..
Aku :Haa??!! Napa??? (aku sedikit x puas hati...ya la..baru ja sampai umah, dah nak kne post p Penang...huh!)
Abah:Maktok nk kna uat operation kat kaki...So, i need u there to accompany ur grandma..
Aku : Hurm...ya la (dgn ati yg berat, i answer "Yes"...huhuhu..)

Actually aku berat ati sket bila nak kna p post p Penang..bukan apa..nobody there...unless la kalo rmai yg ada sna..if aku sorank ja, confirm aku asyik kira ari ja nk balik...tp dsebabkan my grandma punya psal, aku p jgk...Mak tok kali neh juz uat minor operation kat kaki...Bcoz of isi kat tumit kaki dia dah rosak, it need to be replace with isi yg akan diambil kat peha maktok...

Fortunately, kali neh aku balik, family bik la & bik na ada sana... =) All my cousins was there..There's no B.O.R.I.N.G for me...hehhehehe..


this pic was taken dlm lif kat Hospital Pantai...sempat lagi amek gambar before g dinner..


We all jus dinner kat Giant jer..Dats d closest place dgn Hosp Pantai..

Bergambar bersama maktok...Mmg trgambar la kat muka maktok yg dia epy sgt cucu2 dia blik visit dia..even kecoh2 sket..

With cousins yg gila2...However im d oldest 1 here..hehehe

With fatin & ecah before nk g lepak2 kat Starbuck dgn umi & walid

No comments:

Post a Comment